حوله

حوله تن پوش نوجوان حوله های کوچکی هستند که برای خشک کردن صورت و پوشیدن پس از شستشو استفاده می شوند.

در بیشتر موارد، حوله های شخصی مانند حوله های مستطیلی صورت و حوله های دستی برای قرار دادن در نزدیکی سینک یا لگن ایده آل در نظر گرفته می شوند. با این حال، هر حوله صورت برای استفاده عملی در نظر گرفته نشده است.

اغلب، حوله های تزئینی صورت به عنوان یک لهجه تزئینی استفاده می شود و نباید برای خشک کردن صورت یا دست ها استفاده شود.

هنگامی که حوله صورت عملی در مجاورت یک حوض قرار می گیرد، معمولاً یک طرح ساده است که از الیاف جاذب برای ایجاد یک ماده ضخیم و در عین حال نرم استفاده می کند.

ساخت یک حوله صورت با پارچه های با کیفیت بالا غیر معمول نیست. انتخاب مواد نیز چیزی است که در طول زمان به خوبی ساییده می شود و به راحتی می توان آن را در ماشین شستشو داد.

همانند سایر انواع حوله، حوله اصلی صورت در طیف گسترده ای از رنگ ها و الگوها وجود دارد. حوله ای برای خشک کردن صورت که کوچکترین اندازه حوله در نظر گرفته می شود، نسبتاً سبک وزن است و به اندازه ای کوچک است که در صورت لزوم به راحتی با یک دست قابل مدیریت است.

علاوه بر خشک کردن صورت پس از شستن، مردان اغلب از این نوع حوله هنگام اصلاح در لگن استفاده می کنند.توجه به این نکته ضروری است که حوله های تزئینی صورت و دست معمولاً به عنوان بخشی از دکوراسیون حمام استفاده می شوند.

معمولاً تشخیص اینکه آیا حوله فقط برای ظاهر قرار داده شده است یا نه برای کاربرد آسان است.

اگر حوله دارای عناصر طراحی مانند قسمتی از ابریشم در سرتاسر بدن، گلدوزی های استادانه یا سایر ویژگی های تزئینی باشد، این احتمال وجود دارد که مهمانان و اعضای خانواده نباید از حوله برای خشک کردن صورت استفاده کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *