ترشی

بدون گذراندن مراحل متعدد کنسرو سنتی، از این ترشی های کوچک شیرین و ترد لذت ببرید. درست کردن آنها آسان است، آنها به سادگی خوشمزه هستند!

در اینجا دستور تهیه ترشی خیار شوید در سرکه شیرین و ترش بسیار ساده است و به شما امکان می دهد خیارها را برای مصرف خارج از فصل نگهداری کنید.

این دستور پخت خیار کنسرو شده در لهستان بسیار محبوب است، این دوست من لوسینا بود که آن را به من منتقل کرد زیرا در پایان تابستان، ما با هم ملاقات کردیم تا انواع کنسروها مانند گوجه فرنگی کولیس، کنسرو راتاتویی، کنسرو لوبیا سبز را با هم آماده کنیم. و غیره.

این یک راه عالی برای ذخیره خیارهای اضافی است که باغ سبزیجات می تواند به شما بدهد!

برای کسانی که تعجب می کنند، این خیارهای ترشی ورقه شده از نظر طعم شبیه ترشی هستند.این دستور تهیه خیار شور یک غذای جانبی تازه و عالی برای تابستان است.

خیارها را با مخلوط سبک و تند روغن و سرکه و گیاهان مزه دار می کنند. این چاشنی با طراوت همیشه وقتی با ساندویچ سرد یا گوشت کبابی یا ماهی سرو می شود، مورد توجه است!از قبل آماده شوید!

برای خنک کردن این سالاد حداقل به یک ساعت زمان نیاز دارید، اما در صورت نیاز می توانید آن را مانند شب قبل از قبل درست کنید.
چه مدت می توان خیار را در سرکه نگه داشت؟

سالاد خیار حداقل به مدت 1 هفته در یخچال تازه می ماند، برای خیارشورها 15 روز در ظرفشان. خیارها با استراحت نرم می شوند، اما همچنان طعم عالی دارند!
آیا خیارشور سالم است؟ آره ! این سالاد یک راه خوشمزه برای تشویق خانواده شما به خوردن بیشتر خیار است. خیار کالری کمی دارد اما سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی ضروری است. آنها حاوی آنتی اکسیدان هستند، هیدراتاسیون را افزایش می دهند و می توانند قند خون را کاهش دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *