خاک

گرد و غبار ریز جمع شده در کیسه سنباده اوربیتال یا تسمه ای را با چسب مخلوط کنید تا پرکننده چوب بسازید. از اشتباه رایج اضافه کردن چسب نجار سفید که مخلوط را به یک ماس خاکستری تبدیل می کند اجتناب کنید.

یکی از مزایای پرکننده چوب ساخته شده از خاک اره نجاری اسن است که رنگ طبیعی چوب دارد. برای حفظ آن، از یک لاک شفاف رزین مانند یا پلی اورتان استفاده کنید.

برای یک پرکننده فوق العاده قوی که می توانید در گوشه ها بپیچید، از چسب اپوکسی استفاده کنید.خاک اره غیر سمی از چوب غیر مهندسی معطر و جاذب است. از آن به روش های مختلفی استفاده کنید تا زندگی حیوانات خانگی خود را آسان تر کنید.

همچنین می توانید خاک اره غیر سمی را به صورت آجر فشرده کنید، سپس آنها را به عنوان سوختن داخل اجاق هیزمی یا شومینه بیندازید. خاک اره را با آب مخلوط کنید، آن را در قالب آجری فشرده کنید و بگذارید آجرها در آفتاب خشک شوند.

روش دیگر: خاک اره را مرطوب کنید، بگذارید یک شب سفت شود، سپس با دست آن را به شکل گلوله درآورید و در آفتاب خشک کنید. کمی پارافین ذوب شده یا موم شمع و پرز از خشک کن اضافه کنید تا آجرها یا توپ ها راحت تر روشن شوند.

در اینجا یک کاربرد عالی دیگر برای خاک اره تصفیه شده شیمیایی وجود دارد: آن را روی زمین پخش کنید تا نشت ها خیس شوند. الیاف چوب به طور موثر نشت روغن یا رنگ را در گاراژ جذب می کند و همچنین ادرار و استفراغ حیوان خانگی را خیس می کند.

در روزهای قبل از سرد شدن، مردم هویج، سیب زمینی، ازگیل و سایر محصولات ریشه ای را در خاک سرد نگهداری می کردند. خاک اره تصفیه نشده می تواند جایگزینی سبک باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *