بچینگ

یک دستگاه بچینگ دست دوم مواد مختلفی را برای ساخت بتن مخلوط می کند. این مواد شامل آب، هوا، سنگدانه ها، سیمان و خاکستر بادی هستند.

این مجموعه از انواع قطعات و واحدهای میکسر ماشین، نوار نقاله، بچینگ سنگدانه و سیمان، سیلوهای سیمان و غیره تشکیل شده است.

بچینگ پلانت بتن ماشینی است که در آن مواد تشکیل دهنده بتن به طور همگن مخلوط و مخلوط می شوند تا بتن با مقاومت و کیفیت مطلوب به دست آید.

گیاهان را می توان به صورت مرطوب یا خشک استفاده کرد و دارای طیف گسترده ای از پیکربندی ها و انواع تولید از جمله مخلوط آماده، پیش ساخته و پیش تنیده، مخلوط مرکزی و RCC است.

بر اساس ارزش، بخش بچینگ پلانت یکی از بزرگترین ها در بازار تجهیزات بتن هند است. رشد این بخش به دلیل ترجیح فزاینده مشتریان برای ظرفیت بالا و بچینگ پلانت های پیشرفته از نظر فناوری است.

عواملی مانند افزایش تعداد پروژه‌های ساخت‌وساز، زمان تکمیل کوتاه‌تر و تقاضا برای راه‌حل‌های سفارشی‌شده توسط کاربران نهایی، به رشد این بخش دامن می‌زند.

یکی از بخش هایی که در آن کارخانه بچینگ پتانسیل عظیمی را مشاهده می کند، ساختمان های مرتفع است. بتن با کیفیت برای ساختمان های مستحکم و بلند ضروری است.

بچینگ پلانت بتن باید جدیدترین و پیشرفته ترین ویژگی های تکنولوژی را داشته باشد و سازندگان روی آن سرمایه گذاری می کنند. نیروگاه‌ها اکنون تقریباً 15 درصد کمتر از سایرین انرژی مصرف می‌کنند و تیم تحقیق و توسعه روی چگونگی کاهش بیشتر آن تمرکز دارد. استفاده از سیستم های کنترل مدرن باعث کنترل بیشتر زمان از کار افتادن دستگاه شده است.

شرکت ها اکنون خدمات اضافی مانند نگهداری لوازم یدکی در نمایندگی ها برای تحویل فوری ارائه می دهند. ارائه لوازم یدکی سریعتر به مشتریان و پیگیری موجودی لوازم یدکی در نمایندگی ها و مشتریان.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *