ترشی

ترکیبی به نام آلیسین موجود در ترشی سیر خانگی می تواند در حضور سرکه واکنش نشان دهد و حبه ها را به رنگ سبز مایل به آبی درآورد.

این ممکن است زمانی اتفاق بیفتد که از میخک های قدیمی استفاده می کنید، مواد معدنی خاصی در آب وجود دارد یا میخک با فلزات خاصی مانند مس یا چدن در تماس است.

در حالی که ممکن است نتوانید این واکنش را به طور کامل کنترل کنید، بلانچ کردن سیر از قبل می تواند حداقل به غیرفعال کردن بخشی از ترکیب کمک کند و احتمال وقوع این واکنش را کاهش دهد.

اگر سیر شما به هر حال آبی شد، نگران نباشید. رنگ آن بی ضرر و بی مزه است و سیر ترشی شما طعم خوبی خواهد داشت.پس از بلانچ شدن سیر آماده ترشی است.

می توانید از سرکه قرمز یا سفید در آب نمک استفاده کنید. سرکه شراب قرمز را برای رنگ گلگون و سرکه شراب سفید را برای رنگ روشن تر انتخاب کنید. همچنین می توانید سرکه سیب، سرکه برنج بدون مزه یا سرکه شری را برای کمی تغییر امتحان کنید.

از سرکه های شیرین مانند سرکه مالت و سرکه بالزامیک که می توانند بر عطر و طعم غالب شوند، دوری کنید. همچنین برای ترشی حتما از نمک کوشر استفاده کنید.

بر خلاف نمک خوراکی، نمک کوشر فاقد ید اضافه است که می تواند محلول را کدر کند و همچنین می تواند به تغییر رنگ کمک کند.سیر ترشی کاربردهای زیادی دارد!

سیر ترشی که به اندازه یک حبه خام مزه ندارد، همچنان طعم سیر را با بافتی ترد حفظ می کند. سیر ترشی را به عنوان بخشی از پخش آنتی پاستی سرو کنید یا آن را خرد کنید و به سالاد پاستا اضافه کنید.

این یک پایه عالی برای وینگرت است و حتی می توان آن را به سرخ کرده اضافه کرد. می توانید سیر ترشی خرد شده را با سس مایونز مخلوط کنید تا یک آیولی تند بخورید یا آنها را در داخل یک زیتون سبز بدون هسته به عنوان چاشنی برای ماری خونین قرار دهید. سیر ترشی می تواند تا 1 ماه در یخچال بماند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *