موتور

هر یک از موتورسیکلت‌های برقی بر اساس پرقدرت بودن قیمت موتور برقی متفاوت است ، بالا گرفته تا یک دوچرخه مسافرتی بسیار مقرون به صرفه، برداشت منحصر به فرد خود را از آنچه که یک موتورسیکلت الکتریکی می‌تواند باشد یا باید باشد، دارد.

مهم نیست که چه کسی دوچرخه را می‌سازد، به نظر می‌رسد که آنها در برخی ظرفیت‌ها چهار مشکل دارند: برد، عملکرد، زمان شارژ و قیمت. برخی از تولیدکنندگان تنها با تشدید سایرین توانسته اند یکی را کاهش دهند.

این بدان معناست که اگر قیمت دوچرخه‌تان پایین است، مانند موتورسواری سورو و اونیکس، محدوده، زمان شارژ، و عملکرد کاهش می‌یابد. اگر محدوده، زمان شارژ و عملکرد قابل توجه است، پس قیمت آنقدر بالاست که ارزشش را ندارد دقیقاً مشکل LiveWire هارلی است.

تا زمانی که قیمت پایین نیاید یا محدوده، زمان شارژ و عملکرد بالا برود، موتورسیکلت های برقی برای فروش بیشتر از رقبای احتراق داخلی خود تلاش خواهند کرد.

روشی که صنعت در حال حاضر در حال پیشرفت است، ممکن است سال ها طول بکشد، اما پیشرفت های چند سال آینده در فناوری باتری می تواند مسائل مربوط به اضطراب محدوده فعلی را به گذشته تبدیل کند.

فناوری باتری حالت جامد و فناوری باتری جریان می تواند همه چیز را تغییر دهد. این فناوری قرار است در چند سال آینده عرضه شود و می تواند زمان شارژ مجدد را کاهش دهد و برد را به طور قابل توجهی افزایش دهد.

بیایید برای لحظه ای فناوری آینده را کنار بگذاریم و روی فناوری موتور سیکلت الکتریکی که در حال حاضر در حال استفاده است تمرکز کنیم.

من تکنسین موتور سیکلت برقی نیستم، اما حتی می‌توانم خلاصه‌ای سریع از این فناوری به شما ارائه دهم و به شما کمک کنم آنچه را که باید از دیدگاه مصرف‌کننده بدانید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *