گوشت بلدرچین اصفهان ارده ای پرنده هایی هستند که بیشتر با هدف تجاری و تولید گوشت پرورش می یابند و امروزه بصورت آنلاین از طریق سایت های مطرح خرید و فروش می شوند و بصورت سالم ارائه می گردند.
اردک پرنده ای آب دوست با نژاد های گوناگون است که با اهداف متفاوتی پرورش می یابد بعنوان مثال گونه ای از اردک ها وجود دارند که به خاطر زیبایی شهرت یافته اند و برخی هم بخاطر تولید گوشت یا تخم مورد توجه قرار گرفته اند البته نژاد های گوشتی بیشتر پرورش داده می شوند زیرا سودآوری بالایی دارند.

اردک های تجاری و گوشتی ارده ای

یکی از مشهورترین نژاد ها در بین گوشت بلدرچین اهواز گوشتی اردک ارده ای است که این نژاد تا پنجاه سانتی متر رشد می کند و در خصوص تولید گوشت توانایی بسیار بالایی دارد.
اردک های ارده ای بزرگترین اردک های روی آبچر به حساب می آیند و از پرواز سریع و قدرتمند برخوردارند و گوشت شان بسیار پرخاصیت است.
گوشت این اردک ها منابعی هستند که از پروتئین های مفید سرشارند و پروتئین ها مملو از آمینو اسیدهای کمیاب می باشند و همانطور که می دانید وجود اسید آمینه در بدن هر فردی ضروری ست بنابراین مصرف گوشت اردک بهترین منبع تامین کننده مواد مفید در بدن به حساب می آید.
در کل گوشت اردک گوشتی لذیذ، پرخاصیت و مغذی ست که هم برای کودکان و هم برای سالمندان غذایی مفید و سالم محسوب می شود ازین رو امروزه این پرندگان بصورت زنده خرید و فروش بالایی دارند و حتی بصورت آنلاین نیز انکان سفارش و خرید اردک های گوشتی وجود دارد بدین صورت که می توانید به سایت های مطرح مراجعه کنید و با سفارش اردک ارده ای یا دیگر نژاد ها جوجه های این طیور را تهیه نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *