ماکارونی

ماکارونی هفت غله سمولینا از گندم مرغوب، سفت یا سخت به نام سمولینا تهیه می شود. مزیت اصلی آن این است که تمایل به پختن بیش از حد ندارد.

طعم آن با روغن زیتون با کیفیت بالا بیشتر می شود. هنگام جوشاندن پاستا نمک زیادی به آب بریزید. به ازای هر لیتر آب یک قاشق غذاخوری نمک باید اضافه شود. ایتالیایی ها حتی ادعا می کنند که آب جوشاندن پاستا باید به اندازه دریا شور باشد.

نام Farfalle در زبان ایتالیایی به معنای پروانه است که دقیقا همان چیزی است که این ماکارونی کوچک یادآور آن است. به لطف شکل شادی آن، ماکارونی نه تنها در بین کودکان محبوب خواهد بود.

پاستا Farfalle وقتی با گوجه فرنگی یا سس سبزیجات لطیف ترکیب شود طعم بسیار خوبی دارد. ماکارونی به دلیل شکل جالبی که دارد، برای افزودن در سالادهای گرم و سرد مناسب است.

می توانید پاستا فارفاله را نیز بپزید یا سعی کنید آن را در ظرفی شیرین درست کنید.ماکارونی ارگانیک “Principe di Gerace” با آرد به دست آمده از غلات باستانی که با عشق و علاقه در آفتاب جنوب ایتالیا رشد کرده و بالغ شده اند تهیه می شود.

کل زنجیره تولید به شدت کنترل می شود: هر مرحله از فرآیند، از کاشت تا برداشت گندم در مزارع، اکستروژن قالب برنز، و خشک کردن آهسته، با هدف به دست آوردن محصولی با بالاترین کیفیت است.
آرد گندم واریته Cappelli که برای تهیه این پاستا استفاده می شود، به دلیل داشتن پروتئین بالا (حدود 16 درصد محصول خشک) یکی از عناصر مهم رژیم غذایی مدیترانه ای است، به طوری که در اوایل دهه 1900 مشخص شد.

به عنوان گوشت مرد فقیر به دلیل محتوای پروتئین بالا و تعداد گلوتن و قند کم. کل فرآیند بر اساس سنت باستانی ایتالیا است: اکستروژن قالب برنزی با سرعت کم، خشک کردن آهسته در دمای پایین و ثابت که خشک شدن طبیعی در آفتاب را برای حدود 30/35 ساعت بازتولید می کند، به ماکارونی ما قابلیت هضم بالا و معمولی می دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *