چسب

ساخت کاردستی های تفنگی با چسب رازی به طرز شگفت انگیزی آسان است و هر کسی می تواند بر این ابزار ساده تسلط پیدا کند! در اینجا نحوه ایجاد بیش از 40 ایده جالب را بیاموزید. شما این پروژه های صنایع دستی آسان را دوست خواهید داشت.

اگر در زرادخانه خود یک ابزار کاردستی وجود داشته باشد، آن یک تفنگ چسب داغ است. آن را دوست داشته باشید یا از آن متنفر باشید (آن دانگ می سوزد!)، این واقعا یک وسیله مفید است. من حدود 200 تفنگ چسب دارم. خوب، اغراق آمیز است. هر چند من حدود ده دارم. و من عاشق استفاده از آنها برای ساختن “مواد” هستم.

ممکن است از دانستن اینکه می‌توانید بسیاری از کاردستی‌ها و دکورهای خانه را با یک تفنگ چسب به عنوان ابزار اصلی خود بسازید، شوکه شوید. امروز مشتاقم لیست بزرگی از آن ها را با شما به اشتراک بگذارم.

اگر عاشق استفاده از تفنگ چسب هستید (چه کسی این کار را نمی کند؟) من می خواهم چند کاردستی با تفنگ چسب را به اشتراک بگذارم که فکر می کنم دوست خواهید داشت. البته همه این صنایع دستی از یک تفنگ چسب داغ استفاده می‌کنند و بیشتر آنها به ابزار بیشتری نیاز ندارند.

یک تفنگ چسب از چسب ذوب داغ استفاده می کند که به چسب چسب نیز معروف است که به شکل جامد چسب است (در اینجا بیشتر بدانید). تفنگ چوب ها را ذوب می کند و به صورت مایع اعمال می شود.

پس از اعمال، چسب با جامد شدن به هم متصل می شود. چسب داغ نسبت به بسیاری از انواع دیگر چسب هایی که می توانید هنگام کاردستی استفاده کنید، چسبندگی دائمی بیشتری دارد. در اینجا نکات من است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *