بازار فروش غاز کانادایی

بازار فروش غاز کانادایی


اردک های گوشتی شمال کشور از بهترین نژاد های طیور گوشتی می باشند که امروزه بصورت زنده خرید و فروش می شوند و تحت عنوان طیور سازگار پرورشی عرضه می گردند.
امروزه در شمال کشور اردک اهلی در تعداد کثیری پرورش داده می شوند و از آنجایی که بهترین نژادهای گوشتی در این مناطق پراکندگی دارند امر پرورش اردک در شمال کشور بسیار رایج است و همچنین تولید گوشت این پرنده در حد گسترده ای صورت می گیرد.

بطور کلی اردک ها از سازگار ترین و بهترین طیور پرورشی و گوشتی هستند که در شمال کشورمان بیشترین پراکندگی و پرورش را دارند و با بهترین نژادهای اصیل گوشتی خرید و فروش می شوند و همچنین بصورت زنده عرضه می گردند.

بهترین نژادهای اردک گوشتی در شمال

انواع مختلفی از اردک های گوشتی در شمال عرضه می شوند که برخی از آنها جزو بهترین نژادهای گوشتی به حساب می آیند مثل اردک های پکین، ایلسبوری یا اردک های روئن.
اردک های پکین بیش از سیصد سال است که در حومه شهر پکین چین پرورش رسمی دارند و بعنوان نژادهایی زودرس و پرگوشت شناخته می شوند ازین رو این نژاد در شمال کشور که آب و هوایی مساعد هم دارد مورد توجه قرار گرفته اند و پرورش گسترده ای دارند و بخش اعظمی از گوشت مصرفی مان را که ازین طیور است، تشکیل می دهند.

اردک های ایلسبوری نیز شباهت زیاد به پکین دارند و در حومه لندن پراکندگی زیاد دارند ولی همانند اردک های پکین در ایران و به خصوص شمال کشور پرورش می یابند.
این اردک ها تا چهارکیلوگرم گوشت تولید می کنند و گوشت شان ضمن تامین پروتئین و املاح معدنی ضروری دارای طعم خوبی بوده و ترد ترین گوشت طیور را شامل می شوند.
اردک های روئن نیز از نژادهای پرگوشت و بسیار سازگارند که هم در شمال کشور و هم در مناطق دیگر می توانند به خوبی خود را با شرایط آب و هوایی وفق دهند ولی در شمال بهترین رشد و نمو را خواهند داشت ازین رو در این مناطق بصورت گسترده تری نگهداری شده و تولید گوشت چشمگیری دارند.

این اردک ها نه تنها گوشتی هستند بلکه تخمگذاران خوبی هم محسوب می شوند و برای بالا بردن گله و جوجه کشی می توانند گزینه مناسب به حساب آیند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *