فروش جوجه اردک پرورشی نژاد روئن

انواع مختلفی از جوجه اردک های نژاد روئن برای پرورش و تولید گوشت در بازار بفروش می رسند که این پرندگان پرورشی بهترین گزینه جهت تولید گوشت محسوب می شوند و نژادهایی بسیار توانا در این خصوص می باشند.
از مشهورترین نژادها در اردک اهلی که با هدف تولید گوشت نگهداری می شوند جوجه اردک های گوشتی روئن هستند که در بسیاری از کشورها اصلی ترین نژاد های گوشتی محسوب می شوند و در اغلب مراکز پرورشی در گله هایی با تعداد بالا نگهداری می شوند.

ویژگیهای اردک های روئن

اردک های روئن ماده دارای رنگی خاکستری می باشند و بر روی بال های شان هم معمولاً رگه هایی آبی رنگ موجود است و اردک های روئن نر نیز دارای سر و گردنی با رنگ سبز هستند که پرهایی سفید رنگ بشکل حلقه گردن را از تنه جدا ساخته است.

اردک های روئن از پاهایی به رنگ آجری برخوردارند و نوک آنها سبز می باشد و همچنین جثه ای درشت و کشیده دارند. اردک های نر روئن در زمان بلوغ وزنی معادل 3500 گرم دارند و ماده ها نیز سه کیلوگرم هستند.
این نژاد گوشتی بسیار لذیذ دارند که چربی گوشت بیشتر در پوست شان قرار دارد و برای طبخ بهتر است پوست را جدا سازید تا کلسترول کاهش یابد. این اردک ها گرم ترین گوشت در بین طیور را داشته و بال این طیور برای افراد لاغر حکم مکمل افزایش وزن را دارد یعنی به چاق کردن شان کمک می کند.

خوب است بدانید که گوشت جوجه اردک های روئن کمترین میزان چربی را دارد و می توان آن را با پوست مصرف نمود و همچنین گوشت شان برای تقویت قوای جسمی بسیار مفید می باشد.
درحال حاضر جوجه اردک های گوشتی روئن بصورت زنده قابل خرید هستند و با قیمت های مناسب و سلامت کامل بفروش می رسند.