قیمت اردک های پرورشی نژاد ایلسبوری

اردک های ایلسبوری نژادی گوشتی هستند که در بین اردک اهلی از تولید گوشت بالا برخوردار بوده و با قیمت های مناسبی بصورت زنده قابل خریداری می باشند.
اردک ها از پرندگانی هستند که در تیره مرغابی سانان قرار گرفته اند و در راسته غازسانان دسته بندی می شوند. این پرندگان چندین گونه مختلف و نژاد متنوع دارند که برخی بعنوان نژادهای زینتی و تزئینی و برخی هم بعنوان نژادهای گوشتی یا تخمی پرورش می یابند و در کل از پرندگان اهلی پرورشی محسوب می شوند.

اردک ها از اولین پرندگانی هستند که اهلی شدند و با اهدافی همچون مصرف گوشت و تخم توسط مصرفی های باستان نگهداری می شدند.

اردک های ایلسبوری بهترین طیور گوشتی

اردک های ایلسبوری از بهترین نژادهای گوشتی هستند که مثل اردک های نژاد پکین دارای پرهایی سفید رنگ بوده و از نظر محصول دهی هم به اردک های روئن شبیه می باشند.
اردک های نر ایلسبوری بهترین گزینه جهت پرورش و تولید گوشت اردک می باشند که توانایی شان در خصوص افزایش وزن در زمان کوتاه بسیار بالاست و به زودی تا چهار کیلوگرم وزن بدست می آورند.
ماده های ایلسبوری نیز در تولید گوشت مناسب هستند ولی مادران خوبی نبوده و نمی توانند به خوبی تخمگذاری یا جوجه کشی داشته باشند.

امروزه این اردک های سودمند و پرگوشت با بهترین وضعیت سلامت بفروش می رسند و با قیمت های بسیار خوبی قابل خریداری هستند.

خوب است بدانید که گوشت اردک های ایلسبوری همانند گوشت مرغ کم چرب است و چربی موجود در آن بیشتر بر پوستش جمع شده بنابراین می توانید در زمان طبخ گوشت شان پوست را جدا کنید تا در کاهش کلسترول خون تان مفید واقع گردد.