مراکز فروش طیور زنده امروزه انواع مختلفی از بهترین اردک اهلی را بصورت زنده و در سنین گوناگون عرضه می کنند که برای خرید این طیور می توانید به سایت های معتبر فروش طیور مراجعه نمایید.
اردک ها از پرنده هایی پرورشی اند که قدمت پرورش این طیور به زمان مصر باستان برمی گردد و گفته شده است که این طیور اولین پرنده های اهلی شده توسط بشر می باشند و امروزه نیز در مصر مراکز پرورش اردک بسیار زیاد است و انواع مختلفی از اردک های پرورشی گوشتی در این مراکز پرورش می یابند.

در ایران نیز مراکز عرضه کننده و فروش طیور زنده به عرضه اردک های گوشتی پرورشی مشغولند ولی بیشتر مراکزی که ای نطیور را بفروش می رسانند در مازندران و شمال کشور جمع شده اند چراکه آب و هوای ای ننواحی بهترین آب و هوا برای اردک هاست و اردک ها در این مناطق بیشتر زاد و ولد می کنند و بطور کلی با شرایط پرورشی این نواحی سازگار ترند.

مراکز یاد شده امروزه انواع مختلفی از طیور زنده از جمله اردک ها را بفروش می رسانند که مشتریان می توانند این طیور را با قیمت های مناسب در انواع نژادهای اصیل یا اصلاح شده خریداری کنند.

اردک های پرورشی و تولید گوشت از این طیور

اردک های پرورشی بیشتر با هدف تولید گوشت شان پرورش می یابند بنابراین گوشت این پرنده ها دارای اهمیت بالایی ست و از ارزش تغذیه ای و خواص درمانی بالا برخوردار می باشد.
گوشت اردک طبیعت گرم دارد و خوردن بال و ران این پرنده که چربی اش نسبت به سایر بخش ها بالاتر است، برای افراد لاغر مفید می باشد یعنی با خوردن این دو قسمت می توان وزن اضافه کرد.
گوشت اردک در کل کم چرب است و بیشتر چربی اش روی پوست آن جمع شده پس می توان برای اینکه گوشت سالم تری را مصرف نمایید پوستش را جدا سازید البته خوردن پوست آن خود خواص دیگری بهمراه دارد و برای افرادیکه مشکل فشار یا کلسترول بالا ندارند بهترین ماده غذایی سرشار از انرژی محسوب می شود.

امروزه گوشت اردک هم بصورت منجمد و هم بصورت گرم در بازار عرضه می شود همچنین در برخی از مناطق شمال کشور شما می توانید اردک را بصورت زنده خریداری کنید و در همان مکان خرید و فروش آن را ذبح نمایید و گوشت بسیار تازه و گرمی را تهیه کنید.
خوب است بدانید که این گوشت های تازه و گرم حتی بصورت اینترنتی هم بفروش می رسند و با بهترین درجه کیفی در دسترس مشتریان قرار می گیرند. در این راستا مراکز فروش اینترنتی و سایت های مختلف به ارائه خدمات مشغولند و بهترین محصولات را بصورت آنلاین بفروش می رسانند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *