ضربه الکتریکی محبوب ترین روش برای باز کردن قفل های هوشمند

مغناطیس الکترومغناطیس عموماً در درب های امنیتی کم با ترافیک متوسط ​​تا سنگین استفاده می شود.

اگر قفل مکانیکی بیشتری برای استفاده در شب یا خارج از ساعات کاری عادی درب ضد سرقت روکش راش وجود داشته باشد، برای درهای داخلی یا درهای خارجی مناسب است.

Shearmag یا Shearlock شبیه به Maglock است که برای قفل کردن به جاذبه بین آهنربای الکتریکی و صفحه روی لبه در متکی است. با این حال، در این مورد، صفحه دارای تعدادی پین فلزی بیرون زده بر روی سطح، با فرورفتگی های منطبق بر روی صفحه آهنربا است.

هنگامی که در قفل است، آهنربای الکتریکی صفحه را درب ضد سرقت فلزی چینی روی صفحه آهنربا می کشد. در این موقعیت قدرت نگه‌داری توسط پین‌های فلزی که در داخل فرورفتگی‌های آهنربا نگه داشته می‌شوند، تامین می‌شود.

این نیروی نگهدارنده بسیار بیشتری نسبت به ماگلاک معمولی، معمولاً در حدود 7 کیلونیوتن و بالاتر بسته به اندازه و نوع ایجاد می کند.

Shearmag ها همیشه در حین کار با شکست مواجه می شوند و اغلب درب ضد سرقت روکش فلزی برای کارکردن به انرژی بیشتری نیاز دارند.

شرح:

ضربه الکتریکی، یا همانطور که گاهی اوقات آزادسازی الکتریکی توصیف می شود، شاید یکی از محبوب ترین روش های باز کردن قفل درب به صورت الکتریکی باشد.

این بر اساس اصل یک شیر برقی کار می کند که وقتی تغذیه می شود، یک پین کوچک را حرکت می دهد که به نوبه خود مکانیزم مسدود کننده را درگیر یا جدا می کند و سپس به یک صفحه متحرک (معمولاً به عنوان منگنه) آزاد می شود.

این اجازه می دهد تا قفل قفل را از نگهدارنده درب ضد سرقت حفاظ دار در قاب آزاد کنید.

امنیت:

رهاسازی الکتریکی همیشه به عنوان امن ترین وسیله برای قفل الکتریکی درب دیده نمی شود. با این حال، قدرت نگهداری آنها از 1.5 کیلو نیوتن نیروی جانبی تا 14 کیلونیوتن یا بیشتر در برخی از نسخه های امنیتی بالاتر بسیار متفاوت است.

  • منابع:
    1. A specifier’s guide to access control systems
  • تبلیغات: 
    1. درمان بیماری پوستی با مصرف کاکتوس!
    2. پروژه ساخت شهر در زیر اقیانوس!
    3. استفاده از دستگاه پزشکی برای احیای زمین!!
    4. آیا خوردن زرشک سبب سرطان می شود؟