کارخانه سرامیک شطرنجی به علت تورم ورشکسته شد

در فضاهای کوچکتر، مانند ورودی یا اتاق پودر سرامیک شطرنجی با شخصیت و سبک تأثیر زیادی می گذارد. هنگامی که صحبت از فضاهای بزرگتر مانند آشپزخانه کف شطرنجی یا اتاق رختشویی می شود، این الگوی کلاسیک کف الماس می تواند بدون زحمت به معماری سبک مدیترانه ای یا اروپایی اشاره کند.

از سبک، کلاسیک، روستایی، به خواندن ادامه دهید تا ببینید چگونه می‌توانید خانه خود را با انواع کف‌های شطرنجی متحول کنید.اتاق رختشویی کف شطرنجی سیاه و سفید دارای یک چراغ آویز طلایی است که در مقابل پنجره های قاب مشکی نصب شده است.

پنجره ها در بالای کابینت های سبز ارتشی با سینک پیش بند سفید نصب شده اند.کف‌های شطرنجی در نقاشی‌های اروپایی قرن پانزدهم وجود داشت و این طرح را می‌توان در آثار باستانی از جمله ظروف سرامیکی ایرانی یافت.

سفال‌های عصر برنز طرح‌های مربعی پلکانی را از 1500 سال قبل از میلاد به نمایش گذاشت. این طرح را حتی می توان در هیروگلیف مصر باستان یافت. هنگامی که از سنگ و کاشی برای ساخت کف استفاده می شد، رومیان باستان شروع به استفاده از این طرح در ساختمان های خود کردند.

در دوران رنسانس، این الگو در میان هنرمندان و طراحان محبوب شد. باز هم، تخته شطرنجی در بسیاری از نقاشی‌ها استفاده شد، اما نه فقط تخیلی. نقاشی‌های رویدادهای واقعی زندگی، مانند عروسی‌های سلطنتی، اغلب کف‌های شطرنجی را در تالارهای رقص و دیگر فضاهای نشیمن بزرگ نشان می‌دادند.

در اواخر دهه 1680، یک الگوی شطرنجی سیاه و سفید در طبقه همکف پلکان ملکه در ورسای استفاده شد.این الگو همیشه جایگاه خود را در هر دوره زمانی جدید و توسط افراد با پیشینه های مختلف پیدا کرده است.

مطمئناً در طراحی حمام نیز یک انتخاب محبوب باقی خواهد ماند. در اینجا چند حمام آورده شده است که راه هایی برای گنجاندن طراحی جاودانه در درجات مختلف پیدا کرده اند که ممکن است به شما الهام دهد تا آن را در حمام خود بگنجانید.