کارتریج

کارتریج های یکبار مصرف حشیش برای کسانی که فقط می خواهند مقادیر کمی مصرف کنند عالی است. این نوع بخارسازهای شاهدانه نیازی به باتری خارجی ندارند. باتری و کارتریج سامسونگ clp 320 یک واحد هستند و قابل جدا شدن نیستند.

باتری نیازی به شارژ ندارد و پس از خالی شدن کارتریج به سادگی آن را در سطل زباله بیندازید..PAX ERA در اصل یک قلم ویپ تنباکو بود، با این حال، بسیاری از شرکت های شاهدانه کارتریج های خود را برای استفاده با PAX ERA ساخته اند.

این می تواند زندگی را برای افرادی که به طور معمول از PAX ERA استفاده می کنند آسان تر کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که هر زمان که می خواهید شاهدانه مصرف کنید کارتریج های خود را خاموش کنید.

این غلاف‌های شاهدانه معمولاً در مقادیر 500 میلی‌گرم هستند و معمولاً در مکان‌های ما یافت می‌شوند. منوهای ما را اینجا ببینید.

کارتریج‌های ویپ مخصوص دستگاه به هر کارتریج حشیش اشاره می‌کنند که فقط با باتری ساخته شده برای آن قابل استفاده است. برای مثال، 710 Labs’ Pods فقط با باتری آن قابل استفاده است.

این به آزمایشگاه 710 این امکان را می دهد که از کیفیت محصول خود اطمینان حاصل کند و کاربر نهایی تجربه ای را که آرزویش را داشت دریافت کند.

کارتریج ها با متن روی برچسب، و رنگ محفظه کارتریج نواری و رنگ برچسب کارتریج (نگاه کنید به 2 در شکل 1)، سوئیچ محافظت از نوشتن 4 و درب (نگاه کنید به 1 در شکل 3) متمایز می شوند.

مشخصات 9 نوع کارتریج داده مختلف و کارتریج تمیز کردنی که توسط اپراتورها با درایو 3592 استفاده می شود در جدول 1 خلاصه شده است.

ظرفیت کارتریج نوار 3592 بستگی به فرمتی دارد که هنگام نوشتن از ابتدای نوار (BOT) استفاده می شود. هر مدل درایو نوار قابلیت قالب بندی متفاوتی دارد.

درایو نوار TS1140 مدل E07/EH7 با کد D3I3_5CD یا جدیدتر نصب شده می تواند کارتریج های JA، JJ، JR، JW و موارد مشابه را بخواند. درایوهایی با سطح کد قبلی نمی توانند این کارتریج ها را بخوانند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *