لوازم

اگر میخواهید یک ورزشکار حرفه ای باشید گلابی بوکس ارزان را بخرید و در باشگاه تمرینات لازم را انجام دهید.

چه در حال تمرین برای تبدیل شدن به قهرمان بعدی بوکس جهان باشید و چه بخواهید روی تناسب اندام خود کار کنید و عضلات بازوی خود را تقویت کنید، هیچ چیز بهتر از تمرینات مشت زدن در یک توپ سرعتی بوکسر (توپ سرعت) نیست.

آنها علاوه بر کارکرد قلب، به بهبود هماهنگی دست و چشم، رفلکس ها، قدرت و استقامت عضلات بازو کمک می کنند. در ابتدا، ضربه زدن سریع و بسیار مداوم به توپ ممکن است دشوار باشد، اما هرکسی که صبور و کوشا باشد، در نهایت می تواند آن را با سرعت بسیار بالا بزند.توپ را در ارتفاع مناسب قرار دهید.

“شکم” بادکنک (گردترین قسمت) باید در ارتفاع دهان یا چانه شما باشد. هنگامی که توپ خیلی بالا آویزان می شود، انجام حرکات فنی مناسب دشوار است و بازوها تحت استرس بیشتری قرار می گیرند.

در مقابل کیسه سرعت، وضعیت صحیح را اتخاذ کنید. باید پاهای خود را به اندازه عرض شانه از هم باز کنید. تمام بدن شما باید سر تا پا رو به توپ باشد و شانه‌هایتان از چشمانتان تا کیسه سرعت عمود بر خط دیدتان باشد.

باید آنقدر به کیسه نزدیک باشید که مجبور نباشید هر دست را بیشتر از چند اینچ دراز کنید تا سر به آن ضربه بزنید، اما آنقدر از آن دور باشید که بعد از برگشت آن را به صورت نگیرید.

مشت‌هایتان را تا ارتفاع چانه بالا بیاورید و آرنج‌هایتان را بالا بیاورید تا ساعدتان تقریباً موازی زمین باشد. هر ساعد باید با بازوی خود زاویه ای حدود 90 درجه ایجاد کند و همه (ساعد و بازو) تقریباً موازی با زمین باشند.

سرعت ضربات در ورزش های رزمی یک سلاح ضروری است که نباید از آن غافل شد و باید به اندازه قدرت و تکنیک روی آن کار کرد. لامپ سرعت برای این کار ایده آل است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *