اسپیرومتری

اخیراً جامعه حرفه ای به طور فزاینده ای نیاز به دقت بیشتر در اسپیرومتری و استفاده گسترده تر از آن برای شناسایی زودهنگام بیماران مبتلا به بیماری های مزمن تنفسی را تشخیص داده است.

رویکرد جدید ما برای کامپیوتری کردن، ضمن حذف روش‌های دستی، از پیچیدگی، انبوه و غیره، مشکلات رویکرد سنتی اجتناب می‌کند. این رویکرد منجر به اسپیرومتری کامپیوتری سریع و آسان و همچنین دقیق می شود.

در رویکرد ما یک میکرو کامپیوتر از پیش برنامه ریزی شده در یک ابزار مستقل ادغام می شود.

اسپیرومتری

9 کلید فشاری تمام کنترل های لازم کاربر را فراهم می کند. هر کلید دارای یک تابع کاملاً مشخص است که با یک کلمه انگلیسی معنی دار برچسب گذاری شده است.

هر ضربه زدن کلید توسط یک صفحه نمایش عددی الفای واضح در مشترک تایید می شود.زبان اسپیرومتری نمایشگر همچنین نتایج آزمایشات اسپیرومتری را نشان می دهد.

این ابزار اجازه تست مانورهای FVC و MVV را می دهد. قابلیت حلقه حجم جریان در مانور FVC گنجانده شده است. پارامترهای آزمایشی پرکاربرد و مقادیر نرمال پیش‌بینی‌شده بلافاصله محاسبه شده و در صورت تقاضا نمایش داده می‌شوند.

این ابزار الزامات حیاتی استانداردهای اسپیرومتری پیشنهادی را برآورده می کند. روش برون یابی برگشتی برای تعیین شروع حجم های زمان بندی شده (FEVt) استفاده می شود.

معیار نقطه پایانی برای خاتمه اندازه گیری FVC نسبت به استانداردهای پیشنهادی فعلی محافظه کارانه تر است. نرخ تنفس نیز برای نتایج MVV محاسبه می شود.

اصلاحات ناشی از دمای محیط، فشار هوا و رطوبت نسبی به راحتی انجام می شود. کالیبراسیون و همچنین بررسی آن به راحتی با یک سرنگ دستی انجام می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *