ام دی اف

ام دی اف طرح سنگ روشن با چگالی متوسط ​​معروف به ام دی اف برای انواع پروژه های ساختمانی استفاده می شود و در اکثر فروشگاه های ساختمانی به فروش می رسد.

کسانی هستند که نگران خطرات سلامتی هستند که ممکن است در اثر استفاده از ام دی اف ایجاد شود، که ممکن است عبارتند از: سوزش چشم، بینی و گلو. با این حال، هنوز هم تقریباً در همه جا استفاده می شود و معمولاً 3 فرم فروخته می شود.

تخته لمینت از دانه های مختلفی استفاده می کند، در حالی که تخته فیبر ذرات چوب را ترکیب می کند. تخته فیبر در طیف گسترده ای عرضه می شود.تخته خرده چوب یکی از رایج ترین انواع ام دی اف است.

از انواع مواد خام استفاده می کند که برای ایجاد ذرات با اندازه ها و اشکال مختلف تجزیه و پردازش می شوند. سپس تمام ذرات مختلف با استفاده از چسب رزینی به یکدیگر متصل می شوند.

گاهی اوقات از آنها برای ساخت قطعات کوچک مبلمان برای اتاق نشیمن، اتاق خواب، حمام، اتاق غذاخوری یا آشپزخانه استفاده می شود.

تخته فیبر در دمای پایین تری نسبت به حالت معمول در فرآیند خشک، با استفاده از انواع مختلف رزین ها و عوامل اتصال تولید می شود. همه با استفاده از رزین های فرمالدئید، اوره فرمالدئید یا فنل پیوند می شوند.

این عوامل گاهی اوقات حتی در سطوح بسیار پایین می توانند باعث تحریک چشم، بینی، گلو و غشاهای مخاطی شوند. گرد و غبار چوب نیز سرطان زا بود.

با این حال، کنترل های زیادی بر روی تخته فیبر انجام می شود که نوردهی را به کمترین سطح ممکن کاهش می دهد.تخته لمینت یکی دیگر از انواع ام دی اف است که می تواند برای طیف وسیعی از پروژه های ساختمانی استفاده شود.

با استفاده از دانه های مختلف چوب ساخته می شود. هر لایه با استفاده از چسب به هم متصل می شود و در نتیجه سطح تخته سفت می شود.

انواع مختلفی از چوب های چند لایه وجود دارد. رایج ترین انواع مورد استفاده، چوب روکش شده و تخته سنگ است. به دلیل تراکم بالا، تخته سنگ را می توان به چند قطعه تقسیم کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *