دمپایی

بسیاری از ما به طور فزاینده ای از خانه کار می کنیم، بنابراین از دمپایی مردانه نادر بیشتر از همیشه استفاده می شود و با کاهش دما، زمان خوبی برای تعویض دمپایی های جدید است.

دنیای دمپایی ها وسیع است (چرم، پشم یا جیر؟ به سبک لوفر یا موکاسین؟)، بنابراین از تعداد انگشت شماری از متخصصان سفر و سبک، از جمله هتلداران و نویسندگان مد، خواستیم جفت هایی را که به آنها قسم می خورند به اشتراک بگذارند.

زمستان فرا رسیده است، به این معنی که وقت آن رسیده است که دمپایی های گرم خود را بیرون بیاورید، اما اگر آن ها بیش از حد نازک به نظر می رسند که نمی توانید آنها را بپوشید، زمان آن رسیده است که یک جفت جدید داشته باشید.

اگر روی حصار هستید، به ما اعتماد کنید لغزاندن پاهای خود در یک جفت دمپایی دنج در یک صبح سرد یا پس از پا گذاشتن کفش‌های کار احساس شگفت‌انگیزی است که ارزش آن را دارد.

پیدا کردن یک جفت دمپایی عالی می تواند کمک زیادی به راحتی پاهای شما کند. جوراب های فازی گزینه ای عالی برای تامین گرمای مورد نیاز هستند، اما به اندازه یک جفت دمپایی خوب حمایت کننده یا حتی محافظ نیستند.

قدم زدن روی کف‌های چوبی یا کاشی در تمام طول روز، بدون هیچ گونه ضربه‌گیری مفید از کفش‌هایتان، می‌تواند منجر به درد مفاصل و پا درد شود. یک جفت دمپایی خوب می تواند به کاهش آن کمک کند و در عین حال شما را گرم و راحت نگه می دارد.

تحلیلگران آزمایشگاه ما و کارشناسان محصول، جنبه هایی مانند تناسب، پشتیبانی، بالشتک، راحتی کلی و موارد دیگر را برای هر سبک، علاوه بر تأیید هرگونه ادعای برند خاص، از جمله موارد مربوط به بازیابی یا مقاومت در برابر لکه، ارزیابی می کنند.

برای یافتن بهترین دمپایی‌های مردانه، قبل از ارزیابی تعدادی از منتخب با آزمایش‌کنندگان مصرف‌کننده، ده‌ها گزینه را بررسی کردیم، با تمرکز بر مواد، راحتی، سهولت در تمیز کردن و موارد دیگر. انتخاب‌های زیر از بهترین عملکردها در تست‌های ما و مورد علاقه‌های کارکنان GH هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *