جامدادی

جامدادی پسرانه کتابی وسیله ای برای نگه داشتن خودکار، مداد، و غیره، به ویژه. یکی که روی میز قرار می گیرد. یک قلم گیر پلاستیکی برای مصارف عمومی.

به همین دلیل است که قلمدان هنوز یک ضرورت است. یک کیف زیپ‌دار (یا بسته‌شده یا چرخاننده) به بچه‌ها کمک می‌کند مرتب بمانند و اطمینان حاصل می‌کند که قلم‌های شل را داخل کیفشان نمی‌اندازند که قطعاً منفجر می‌شوند و از همه چیز بیرون می‌زند.

حتی با وجود اینکه لپ‌تاپ‌ها در زمینه یادداشت‌برداری بسیار محبوب هستند، همیشه ایده‌آل است که تعدادی خودکار و مداد با خود به کلاس ببرید. و اگر می‌خواهید همه چیز را مرتب نگه دارید، به یک قلمدان نیاز دارید.

جعبه مداد می‌تواند از چرم مصنوعی یا جیر یا از جنس نئوپرن ساخته شود که به معنای عدم نیاز به لبه‌های درزدار است که می‌تواند ساییده شود یا آستری ایجاد کند.

قفسه های مداد تولید انبوه مدرن همانطور که می شناسیم به سال 1946 باز می گردد و توسط متخصص لوازم التحریر آمریکایی ورونا پرل آموت معرفی شد.

اما اولین محفظه مداد در حدود سال 1880 توسط لوتار فون فابر، تولید کننده معروف مداد در آلمان اختراع شد.درست مانند کیف یا کوله پشتی مدرسه، قلمدان نیز در زندگی روزمره مدرسه ضروری است.

برای اینکه مدرسه و یادگیری سرگرم کننده باشد، کودک شما باید مداد قلمی مدرسه را دوست داشته باشد، زیرا آنچه را دوست دارد با لذت استفاده می کند. این نه تنها برای کودکان کوچکتر، بلکه برای بزرگترها نیز صدق می کند.

تولید کنندگان برند معمولا مداد مداد مدرسه ای را برای مدل های کیف خود ارائه می دهند. اغلب ست های چند قسمتی برای مبتدیان مدرسه وجود دارد که نه تنها شامل کیف و مداد می شود، بلکه کیف های ورزشی یا کیف های ورزشی را نیز شامل می شود.

مخصوصاً دانش آموزان کلاس اول وقتی افتخار می کنند که همه وسایل مدرسه رنگ و طرح مورد علاقه خود را داشته باشند و کاملاً مطابقت داشته باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *