اردک های پکین نوعی از اردک های پرورشی با نژاد اصیل چینی می باشند که بصورت اینترنتی و زنده خرید و فروش می شوند و در راتای تولید گوشت مناسب ترین اردک ها به حساب می آیند.
گوشت بلدرچین در مشهد آب دوست با نژادهای تخمی و گوشتی متعدد است که هریک ازین نژاد ها از نظر شکل ظاهری با یکدیگر تفاوت آشکار دارند اما کیفیت گوشت شان تفاوت چندانی ندارد و بیشتر کیفیت گوشت به شرایط پرورشی بستگی دارد.
از مطرح ترین و مشهور ترین اردک ها که در نوع گوشتی اند اردک های پکین هستند که امروزه جوجه های این طیور از فروش بسیار بالا برخوردار هستند و می توانید بصورت اینترنتی این جوجه ها را خریداری کنید.

اردک پکین نژادی گوشتی از طیور پرورشی

گوشت بلدرچین زنده نژادی گوشتی از طیور پرورشی می باشند که در اصل نژاد شان به چین برمی گردد یعنی خاستگاه اردک های پکین نواحی غربی چین است.
این اردک های نژاد گوشتی در نیمه دوم قرن نوزده به اروپا و دیگر کشورها راه یافتند و بخاطر اینکه در مکان های پرورشی از خود سازگاری بالا نشان دادند مورد توجه تمامی پرورش دهندگان طیور قرار گرفتند و بعنوان یک پرنده گوشتی به رسمیت شناخته شدند.
سر بزرگ و پهن و همچنین پاهای کوتاه که هیکلی پرگوشت بر روی آنها سوار بود از بارز ترین مشخصات این اردک هاست که با دیگر نژاد ها متمایزشان ساخت.
گوشت این اردک ها نیز بسیار قوی ست و از نظر طعم به گوشت جوجه مرغ های گوشتی و پرورشی شباهت دارد و از تردی قابل توجهی برخوردار است و همچنین اگر بدون پوست مصرف گردد کلسترول را می کاهد پس بهتر است گوشت شان را بدون پوست طبخ نمایید زیرا تمامی چربی روی پوست تجمع یافته است.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *