لباس

مهره ها یک انتخاب محبوب برای تزیینات لباس عروس رنگی هستند. افزودن مهره های کوچک مروارید یا کریستال به توری روی لباس با طراحی توری قابل دسترس تر است.

هنگام انتخاب مهره، وزن پارچه را در نظر بگیرید. پارچه سبک وزن می تواند وزن زیادی را تحمل کند. در صورت اضافه کردن مهره به خط گردن، فضای زیر بازوها را خالی کنید.

در غیر این صورت، مهره ها باعث ایجاد پارگی می شوند و فوق العاده ناراحت کننده هستند. خیاط شما باید در این زمینه شما را راهنمایی کند و کاربردی ترین انتخاب ها را برای تکمیل تیپ عروس شما پیشنهاد دهد.

نکته دیگری که باید به آن توجه کرد تاثیر منجوق بر روی لباس است. پوشاندن قسمت بزرگی از تنه با مهره ها ممکن است باعث چروکیدگی شود و بر نحوه تناسب لباس تأثیر بگذارد.

با این حال، اگر فقط یک خط نقطه در امتداد یقه یا سجاف اضافه می کنید، کوچک شدن نباید مشکلی ایجاد کند، مگر اینکه فرد کمی از پارچه را با بخیه ها جمع کند.

کریستال های دوخت در اندازه ها، شکل ها و رنگ های مختلفی وجود دارند. هزینه کریستال ها می تواند به سرعت افزایش یابد. هنگام انتخاب تزیینات لباس عروس به بودجه خود توجه کنید.

یک دکوراسیون بسیار مقرون به صرفه توری است. عروس می تواند یک لوازم توری بخرد یا از یک فروشگاه پارچه توری انتخاب کند. یک اپلیکوی توری برای دوخت روی لباس آماده است.

اگر از توری استفاده می کنید، قسمت کوچکی از الگوی توری را که می خواهید به عنوان تزیین استفاده کنید انتخاب کنید و دور آن را ببرید. عروس می تواند قبل از اضافه کردن آن به لباس، پولک یا مهره را به تکه توری اضافه کند.

جزئیات ساده می توانند به سرعت نمای کلی لباس را تغییر دهند. مگر اینکه دقت زیادی به عناصر داشته باشید، تزیینات برجسته می شوند و به نظر نمی رسند که متعلق به لباس هستند.

هنگام دوخت لوازم جانبی یا توری، به جای نخ همه کاره، از نخ ابریشمی همسان استفاده کنید. یک کوک کوچک مانند دوخت پتو را دور تمام لبه اپلیکه یا توری بدوزید.

برای ظاهری جسورانه و جدید، برخی از خانم ها دوست دارند پارچه پشت اپلیکشن را برش دهند، که باعث ایجاد تزیینی می شود که مردم می توانند از طریق آن ببینند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *