زیتون

زیتون درجه یک رودبار تازه به شدت تلخ است. درمان این را برطرف می کند. درست همانطور که درمان غذاهای عالی دیگر مانند ماهی سالمون یا گوشت خوک را تغییر می دهد، درمان زیتون را تغییر می دهد.

نکته اصلی درمان بریدن ترکیباتی است که باعث ایجاد تلخی می شود. درمان می تواند به روش های مختلفی اتفاق بیفتد که در کشورها و فرهنگ ها متفاوت است.

زیتون را می توان در روغن درمان کرد، یعنی برای مدت طولانی در روغن خیسانده شود. آنها را می توان در آب پخت، و بارها و بارها شستشو داد تا تلخی آن نرم شود.

همانطور که ممکن است حدس بزنید، آنها را می توان در یک محلول آب نمک رها کرد. آنها را می توان با استفاده از لیمو، یک ماده شیمیایی قوی که در مقایسه با دوره شش ماهه ای که ممکن است سایر روش ها به آن نیاز داشته باشند، عمل آوری سریع تری ایجاد کند، درمان کرد.

زیتون‌ها را می‌توان در هوا نیز درمان کرد، مانند گوشت گاو ایتالیایی برسائولا. در نهایت، می‌توان آن‌ها را با بسته‌بندی در نمک نیز درمان کرد، فرآیندی که می‌تواند منجر به پوسته‌ای زیبا شود.

حتی اگر لزوما این میوه های کوچک را دوست ندارید، باید بپذیرید که زیتون یکی از متنوع ترین میوه های هسته دار موجود است. آنها با طعمی متفاوت از شیرین و شور گرفته تا ترش و تلخ برای طیف وسیعی از کاربردهای آشپزی مناسب هستند.

آنها را می توان به شکل تاپناد آسیاب کرد، در سس ها، خورش ها، چاشنی ها و سالادها قرار داد، تازه مصرف کرد یا در مارتینی استفاده کرد.

رایج ترین گونه های زیتون که در سوپرمارکت ها و فروشگاه های تخصصی یافت می شوند، به طور کلی بر اساس درجه رسیده بودن به زیتون سبز یا زیتون اسپانیایی و زیتون سیاه طبقه بندی می شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *