شلوار

مدل ها و انواع شلوار جین زنانه چیست؟ مدل‌های شلوار لی زنانه کمر کش نسبت به مدل‌های جین مردانه متنوع‌تر و متنوع‌تر هستند.

به عنوان مثال، نه تنها احتمال پیدا کردن شلوار جین گشاد، بوت‌کات و گشاد در میان شلوارهای جین زنانه (حتی زمانی که در حال حاضر مد روز نیستند) بیشتر است، بلکه سایر طرح‌ها و عناصر سبک به طور گسترده‌تری در شلوار جین زنانه موجود است.

چنین تغییراتی شامل تنوع در طول درز یا سجاف (شلوار جین برش و شلوار جین کاپری به عنوان گزینه‌های سجاف کوتاه‌تر) تا طرح جین جلو و تغییرات سبک کمر (شلوار جین کیف کاغذی، شلوار جین ملوانی) است.

می توان استدلال کرد که برای لباس های خارج از قفسه و تولید انبوه، فرآیند یافتن یک تکه لباس مناسب برای زنان پیچیده تر از مردان است.

از این گذشته، تناسب خطوط و زوایای مستقیم آسان‌تر از منحنی‌ها است و فیگورهای زنانه نسبت به مردان متغیرتر است. این ممکن است عاملی باشد که انواع شلوار جین زنانه نسبت به مدل‌های جین مردانه متنوع‌تر است.

برخی از انواع شلوار جین برای زنان می‌توانند برخی از فرم‌های بدن را بهتر از بقیه نشان دهند. توصیه هایی را برای هر شکل بدن ببینید شکل بدن ساعت شنی، بدن گلابی شکل، شکل بدن مستطیل، شکل بدن مثلث معکوس، بدن بیضی سیبی، بدن الماسی شکل.

همچنین ببینید که بهترین انواع شلوار جین برای زنان برای هر تیپ بدنی عمودی (متعادل، پاهای کوتاه و بالاتنه بلند، ساق بلند و بالاتنه کوتاه) و برای زنان ریزه اندام، قد بلند و سایز بزرگ چیست.

شلوار جین را می‌توان به گونه‌ای برش داد که در ناحیه باسن و ران تنگ‌تر یا گشادتر باشد، روی کمر یا باسن‌تان بلندتر، وسط یا پایین‌تر بنشینید و شکل ساق شلوار جین می‌تواند از در آغوش گرفتن شکل ساق پا تا غلاف شل متفاوت باشد.

شکل ساق شلوار جین می تواند به سمت مچ پا باریک شود، صاف باشد یا از یک نقطه روی ساق پا گشاد شود. این تغییرات در کنار عناصری مانند طراحی جیب پشت شلوار جین، انواع شستشو و روکش های جین و رنگ های مختلف جین، بهترین نوع شلوار جین را برای خانم ها با توجه به تیپ بدنی مشخص می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *