سس

این سس گلوریا سید داود تند کلاسیک مارینارا در چند سال اخیر به سس قرمز مورد علاقه ما تبدیل شده است. این با تمام موادی که همه ما می شناسیم و دوست داریم در یک سس گوجه فرنگی خوب، سنتی و آهسته درست می شود.

اما به لطف مرحله اضافی جوشاندن یک قاشق سخاوتمندانه از تکه های فلفل قرمز خرد شده در روغن در همان ابتدای دستور پخت یا بهتر است بگوییم، در کره ذوب شده (Yum) شما امتیاز اضافی حرارت اضافی به همراه آن نان تست شگفت انگیز را دریافت خواهید کرد.

طعم آن چیلی ها با سس مخلوط شده است. که به این سس عمق طعمی کاملاً متفاوت با آنچه که فقط با پاشیدن تکه های فلفل قرمز روی آن می توانید بدست آورید، می دهد.

این امر همچنین کمک می کند تا تمام طعم های گوجه فرنگی، سیر و ریحان، زمانی که همه چیز با هم بجوشد، ظاهر شود. که کاملاً خوشمزه است.

به طور جدی. این یک قدم کوچک ساده است که به معنای واقعی کلمه فقط دو دقیقه اضافی طول می کشد. اما من به شما می گویم – این یک جادو است.

مانند هر مارینارای ایتالیایی، این دستور سس آریبیاتا بسیار متنوع است و می‌توان از آن در همه چیز، از پاستا گرفته تا پیتزا گرفته تا ساب و غیره استفاده کرد. یا، البته، تقریباً برای هر چیزی سس غوطه وری درست می کند.

همچنین، از آنجایی که در این دستور غذا به یک پایه گوجه فرنگی کنسرو شده نیاز است، این یک دستور پخت ساده است که می توانید به راحتی آن را در تمام طول سال درست کنید.

ما این سس را در طول سفر هفته گذشته خود به ونیز در همه جا در منوها دیدیم، و از زمانی که به خانه رسیدیم برای درست کردن آن احساس خارش داشتم. پس یک بطری فلفل قرمز خرد شده بردارید، و بیایید یک دسته را با هم بپزیم!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *