ساعت

ممکن است ضربه زدن با زمان روی صفحه از همگامی خارج شود یا ضربه یک چهارم ممکن است از ترتیب خارج شود.

این می‌تواند به این دلیل باشد که اجازه می‌دهید ساعت پایین ساعت چوبی بیاید و متوقف شود، یا به طور ناخواسته ضربه بزند، یا اجازه ندهید ساعت هنگام پیشروی عقربه‌ها به طور کامل ضربه بزند.

ساعت را می توان با خاموش کردن ضربه زدن یا زنگ زدن تصحیح کرد. اکثر ساعت‌ها دارای یک چرخ شمارش برای کنترل ضربه هستند، به این معنی که ساعت ۱، سپس ۲، سپس ۳ و غیره را می‌زند.

یک چرخ شمارش دارای شکاف هایی در لبه خود است، اندازه لباس بافتنی نوزاد اغلب آنها با 1، 2، 3 و غیره مشخص می شوند، و فاصله بین شکاف ها به تدریج طولانی تر می شود.

هنگامی که ضربات تعداد صحیح ضربات تمام شد، یک اهرم به این شکاف ها می افتد که به نوبه خود با قفل کردن مگس ضربه را متوقف می کند.

پین های جانبی که در چرخ قرار می گیرند، میوه آرایی سیب به جای شکاف ها نیز یافت می شوند.

زمان را در صفحه بیرونی بررسی کنید، سپس اهرم قفل را بردارید و بگذارید پایین بیاید. سپس ساعت به صدا در می آید. این کار را تا زمانی تکرار کنید که ضربات با دست‌ها به همان اندازه باشد.

توجه: در صورتی که ساعت «هشدار» داده باشد، ضربه را نمی توان آزاد کرد. هشدار عمل ساعت درست قبل از زدن آن است.

حدود ده دقیقه قبل از ساعتی که قطار در حال حرکت قطار ضربه‌ای ماهی قزل آلا را تا حدی رها می‌کند، این با یک کلیک بلند همراه است.

دقیقاً در ساعتی که قطار اعتصابی رها می شود و ساعت زده می شود.

تصحیح ضربه ربع تقریباً مشابه تصحیح ضربه ساعت است با این تفاوت که صفحه قفل معمولاً فقط دارای چهار شکاف است، یکی برای هر ربع. گاهی اوقات صفحه قفل زنگی هر دو، سه یا چهار ساعت یک بار گرد می شود، بنابراین مضربی از چهار شیار خواهد داشت.

  • منابع:
    1. THE TURRET CLOCK KEEPER’S HANDBOOK
  • تبلیغات: 
    1. با پارچه آسفالت را تمیز کنید
    2. کیف چرم ترانه علیدوستی در فستیوال جهانی
    3. استفاده از نان برای ساخت موشک!!!
    4. برای ضد زنگ نمودن آهن از کابل استفاده کنید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *