امروزه جوجه اردک های ایلسبوری و اردک اهلی بعنوان یکی از شناخته شده ترین پرنده های پرورشی و گوشتی نگهداری می گردند و با قیمت های مناسب بصورت زنده خرید و فروش می شوند.
جوجه اردک های گوشتی پرنده هایی با گوشت ترد و لذیذ هستند که در نژادهای گوناگون پرورش می یابند و بخاطر اینکه دارای گوشتی مقوی و سالم می باشند از جانب عموم مردم مورد استقبال قرار گرفته اند. این جوجه ها امروزه در قیمت های مناسب و در سنین پایین چند روزه بصورت زنده خرید و فروش می شوند و در نژادهای گوناگون و سنگین وزن گوشتی ارائه می گردند.

ایلسبوری نژادی از اردک های سنگین وزن گوشتی

اردک های نژاد ایلسبوری از سنگین وزن ترین نژادها در بین انواع اردک های گوشتی می باشند که از حیث ظاهر به اردک های پکین شبیه می باشند ولی از نظر تولید گوشت دارای توانایی منحصر فردی هستند.

اردک های ایلسبوری در هر دو جنس نر و ماده دارای پرهای سفید رنگ بوده و پدید آمده در حوحه لندن می باشند و همچنین از منقار نسبتاً بلندی برخوردارند.
این اردک ها همچون سایر طیور پرورشی امروزه زیر نظر پرورش دهندگان گوناگون رشد می یابند و تا سه و نیم کیلو گرم وزن بدست می آورند و در حال حاضر بعنوان یکی از شناخته شده ترین پرنده های گوشتی مورد توجه عموم قرار گرفته اند.
خوب است بدانید که اردک های ایلسبوری مادران خوبی نبوده و حوصله جوجه کشی ندارند ولی در عوض توانایی شان را برای تولید گوشت صرف می کنند و بهترین وزن گیری را از خود نشان می دهند.

گوشت این اردکها در بازار تجارت گوشت فروش بالا دارد و خود طیور نیز بصورت جوجه های چند روزه زنده عرضه می شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *