لباس

لباس‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید برای بچه‌ها بسازید. لباس راحتی نوزاد و کت و شلوار، لباس مجلسی دوزی یا گلدوزی شده، کلاه‌پشتی، بلوز، شلوار، دامن کوچک، شورت چیزهای زیادی برای درست کردن وجود دارد و شما به بهترین پارچه‌ها نیاز دارید. برای همه اینها

اولین و مهمترین نکته در انتخاب پارچه برای دوخت برای کودک این است که نرم و غیر تحریک کننده است. برای یک نوزاد تازه متولد شده، توجه اضافی این است که باید در برابر بند ناف بریده شده راحت باشد.

برای نوزادان و بچه‌های بزرگ‌تر، راحتی و ایمنی به‌عنوان ملاحظات اصلی در نظر گرفته می‌شود.

معمولا اولین انتخاب برای ساخت لباس بچه گانه نخی است. تمام معیارهایی که قبلا نوشتم را مشخص می کند.مانند جذب، قابلیت تنفس و سطح راحتی.

رویه‌های پنبه‌ای ارگانیک حتی این را هم می‌پوشاند، زیرا در محیطی بسیار دوست‌دار محیط‌زیست بدون هیچ‌یک از مواد شیمیایی استفاده می‌شود. اطلاعات بیشتر در مورد پارچه پنبه ای ارگانیک را اینجا بخوانید.

اما صرفاً رفتن به پارچه فروشی و درخواست “پنبه” هیچ لطفی به شما نمی کند. پنبه انواع زیادی دارد (حدود 90 نوع). یک فرد ناآگاه ممکن است فریب بخورد و پارچه‌ای به ظاهر نرم بخرد که ممکن است به شدت برای لباس بچه‌ها نامناسب باشد.

ممکن است بعد از اولین شستشو به شدت قرص بخورد یا زبر شود و پوست کودک را تحریک کند یا ممکن است از الیاف مصنوعی ساخته شده باشد. بچه را خیلی ناراحت کند.

اگر پارچه های مصنوعی بخرید هم همینطور است. آنها حتی پس از اولین شستشو به راحتی لکه دار می شوند و قرص می شوند. اگرچه در ابتدا نرم به نظر می رسند، اما زودتر از بین می روند.

توجه: پارچه ای که انتخاب می کنید هر چه باشد، هرگز بدون پیش شستن پارچه برای بچه ها لباس درست نکنید.

پیش شستن به عنوان یک مراسم توسط اکثر خیاطان به عنوان یک آماده سازی قبل از دوخت انجام می شود، اما هنگام دوخت برای بچه ها معنای دیگری پیدا می کند. شما می توانید اکثر مواد شیمیایی را که به احتمال زیاد روی پارچه های کارخانه ای اسپری می شوند حذف کنید، به این ترتیب، حداقل یک توهم از آن را دریافت کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *