اردک های اسرائیلی یا اردک های نژاد مسکوی پرندگانی اهلی با وزن گیری بالا می باشند که برای تولید گوشت اردک اهلی مناسب ترین گزینه می باشند و گوشت شان توسط مراکز پخش معتبر عرضه می گردد.
گوشت اردک یک گوشت بسیار خوشمزه است که چربی موجود در آن همه و همه روی پوست این پرنده تجمع یافته و گوشت بدون پوست دارای کمترین میزان کلسترول می باشد.

بیشتر بخوانید: گوشت بلدرچین

این پرنده ها از چند نژاد اصیل و اصلاح شده برخوردارند و در بیشتر نقاط کشور مخصوصاً مازندران و نواحی شمال کشور پرورش می یابند بدین شکل که در این مناطق مراکز پرورشی بزرگی احداث شده اند و انواع نژادهای گوشتی را نگهداری می نمایند.
گوشت هایی که ازین مراکز تولید می گردد نیز بعنوان فرآورده های پروتئینه سالم و ارگانیک بفروش می رسند و به بازار های داخلی پخش و توزیع می گردند.

بیشتر بخوانید: گوشت غاز

اردک های اسرائیلی مناسب ترین طیور گوشتی

همانطور که اشاره کردیم اردک ها هم مثل پرنده های دیگر دارای انواع نژادهای گوشتی می باشند که یکی از مناسب ترین نژاد های گوشتی اردک های اسرائیلی هستند.
اردک های اسرائیلی که گاه با نام مسکوی شناخته می شوند برخلاف نامی که برای شان انتخاب کرده اند هیچ ربطی به اسرائیل یا مسکو ندارند و در واقع بومی آمریکای مرکزی، جنوبی و نواحی مکزیک می باشند.
تمامی این اردک ها بعنوان مناسب ترین نژاد ها برای تولید گوشت سفید شناخته شده اند و از آنها تحت عنوان سودآور ترین طیور پرورشی اهلی و گوشتی یاد شده است.

بیشتر بخوانید: گوشت مرغ

خوب است بدانید که گوشت این اردک ها دارای کیفیت بالاست، روند تولید گوشت بر حسب اضافه وزن نیز در آنها عالی ست و حتی پرورش شان هم آسان تر از دیگر نژادهاست چراکه اردک های اسرائیلی سازگاری خوبی در مقال تغییرات آب و هوایی دارند و در هوای سرد هم تحمل شان بالاست و همچنین هیچ علاقه ای به آب ندارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *