میز

اگر مدارس دیگر میز معلمان یا دفتری برای مدیران نداشته باشند چه اتفاقی می افتد؟

با استفاده از میز کامپیوتر خانگی پلاستیکی با خیال راحت کار کنید و لذت ببرید.

میز معلم یک مبلمان کلاسیک است که من اغلب معلمان را تشویق می کنم که از کلاس درس خود را حذف کنند.

قصد من این نبود که کسی را شوکه کنم، بلکه می خواستم معلمان را تشویق کنم که به جایی بروند که دانش آموزانشان هستند. بر اساس دهه‌ها مشاهدات کلاسی، دریافته‌ام که معلمان و دانش‌آموزان بیشتر به تحقیق مشترک، الگوبرداری از تفکر، استفاده از مهارت‌ها و شرکت در بحث‌های غنی زمانی که در کنار یکدیگر کار می‌کنند، تمایل دارند.

انتقال معلم به فضای یادگیری دانش‌آموز می‌تواند به روش‌های مختلفی مانند تنظیم پازل‌ها، مرور وب‌سایت‌ها و مدیریت کاغذ به تصویر قلم یا متن نوشتاری کمک کند.

قبول دارم که میز معلم می تواند مکانی امن برای قفل کردن اشیاء قیمتی، کیف پول و اسناد باشد، اما کشوی فایل می تواند همین کار را انجام دهد و در عین حال فضا را آزاد کند.

تصویر دانش‌آموزانی که به صف شده‌اند تا تکالیف یا تکمیل برگه‌های خود را به معلم نشان دهند – با فرهنگ قرن بیست و یکم سازگار نیست.

میز معلم بزرگتر به سادگی یک مانع و یادآوری برای دانش آموزان است که معلم در بالای زنجیره غذایی قرار دارد. میز، مانند یک دفتر پنجره، نمادی است که معلم در جامعه کلاس درس مقام عالی دارد.

وقتی دانش‌آموزان در ردیف‌هایی در فضاهای کاری بسیار کوچک‌تر می‌نشینند، مجبور می‌شوند به یک فضای ایده‌آل برای یادگیری معلم هدایت شوند.

در حالی که میزهای معمولی کوچکتر اجازه می دهد تا فضای بیشتری برای بسته شدن دانش آموزان بیشتر شود، در حالی که فضای سخاوتمندانه میز را برای معلم حفظ می کند، چنین پیکربندی فضا یادگیری قرن بیست و یکم را محدود می کند.

من چندین دهه است که کلاس های درس را با میزها و میزهای گردان دانش آموزی مشاهده کرده ام، اما به ندرت معلمی از میز ارزشمند جدا می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *