اسکراب

اسکراب پزشکی زنانه نوعی لباس محافظ است که به بدن کارکنان پزشکی در صنعت پزشکی اختصاص داده می شود. لباس محافظ پزشکی لباس کار پرسنل پزشکی برای جداسازی میکروب ها، گرد و غبار بسیار ریز مضر، محلول های اسیدی و محلول های نمکی برای تمیز نگه داشتن محیط است.

استفاده از مواد غیر بافته PP (پلی پروپیلن، 62٪ از کل)، فیلم تنفسی ویژه برای لباس های محافظ در فضای باز، نفوذپذیری هوا قوی، ضد الکتریسیته ساکن.

ضد نفوذپذیری بهتر، مقاومت در برابر انواع حلال های آلی، خوردگی اسیدی و قلیایی در عین حال، مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد. خواص مکانیکی قوی، بافت نرم و راحت. غیر احتراق، غیر سمی، غیر تحریک کننده، بی ضرر برای پوست.

در حال حاضر، لباس های محافظ ایمنی را می توان به لباس های محافظ صنعتی، لباس های محافظ پزشکی، لباس های محافظ نظامی و لباس های محافظ ویژه تقسیم کرد.

لباس های محافظ پزشکی نیز در دسته لباس های محافظ یکبار مصرف قرار می گیرند. ترکیب ساختاری اصلی: لباس های محافظ پزشکی یکبار مصرف از موادی (مواد کامپوزیت PP+PE) ساخته شده است که الزامات استاندارد را برآورده می کند

از تاپ و شلوار کلاهدار تشکیل شده و ساختاری یک تکه است. نحوه پوشیدن لباس محافظ: لباس محافظ را باز کنید، آسیب دیدگی را بررسی کنید و زیپ را باز کنید.

در حالی که کاپوت و آستین لباس محافظ را با دست چپ و راست خود گرفته اید، دهانه زیپ دار در قسمت کمر لباس محافظ را بگیرید تا از تماس با زمین جلوگیری شود. پایین پیراهن را بپوشید، سپس روی آن را بپوشید، سپس زیپ را به سمت سینه بکشید، سپس کاپوت یک تکه را به سر ببندید. پس از بسته شدن کامل زیپ، زیپ بسته می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *