لیمو

این فرضیه شامل رژیم‌های غذایی سرشار از میوه‌ها و سبزیجات یا مکمل‌سازی با مواد معدنی ضروری است دو مداخله‌ای که می‌توانند به راحتی بر سلامتی تأثیر بگذارند که با تغییر pH خون ارتباط ندارد.

علاوه بر این، رژیم غذایی که به شدت از مواد معدنی قلیایی لیمو شیرین برای سرماخوردگی طراحی شده بود، تنها منجر به افزایش pH خون 0.014 شد، اگرچه pH ادرار را 1.02 افزایش داد.

به نظر می رسد هیچ تحقیقی در مورد تأثیر آب لیمو بر pH خون وجود نداشته باشد اما در یک مطالعه با یک داوطلب، 50 میلی لیتر آب لیمو pH ادرار را از 0.1 ± 6.7 به 0.1 ± 6.9 افزایش داد.

اگر مطالعه ذکر شده قبلی نشانه ای باشد، ماشین ظرفشویی ال جی ساخت کره افزایش pH خون بی اهمیت خواهد بود.

در نهایت، اگر هدف قلیایی کردن خون یا کل بدن باشد، می توان تعجب کرد: چرا آب لیمو؟ بله، لیمو، اگرچه اسیدی است، اما متابولیت های قلیایی در بدن شما تولید می کند و بنابراین دارای بار اسیدی بالقوه منفی کلیوی (PRAL) است.

اما PRAL آب لیمو 2.5- به خصوص لیست کالاهای صادراتی ایران به قطر در میان میوه ها کم نیست. کشمش، به ویژه، دارای PRAL -21 است.

حکم: نه تنها بدن شما PH خون شما را در محدوده دقیقی حفظ می کند، بلکه حتی در این محدوده، آب لیمو به احتمال زیاد اثر معنی داری ندارد.

به ندرت پیش نمی آید که افراد با رژیم های «سم زدایی» لیست کالاهای مجاز برای صادرات به عراق که شامل آب لیمو است وزن کم کنند.

در این رژیم‌ها، افراد سعی می‌کنند با خوردن کم (یا کاملاً ناشتا) و نوشیدن آب لیمو که اغلب با مواد دیگر مخلوط شده است، بدن خود را سم زدایی کنند.

افراد می توانند با چنین رژیم های فلش سریع وزن کم کنند اما در چند روز اول این وزن به جای چربی، آب خواهد بود و پس از آن کاهش وزن (از چربی و عضله) به راحتی می تواند به کمبود کالری نسبت داده شود.

  • منابع:
    1. ?Lemon Water: Is It Good For You
  • تبلیغات: 
    1. به راحتی با گواهینامه رانندگی خود پاسپورت کانادا بگیرید
    2. پیدا شدن قدیمی ترین اره برقی در جنگل های آفریقا.
    3. دوربین مداربسته راز خیانت را فاش کرد
    4. راه رسیدن به سرمایه میلیاردی در عرض 1 سال با مدیریت 24 ساعته

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *