کفش

کفش اسکیت بزرگسال گاهی اوقات به عنوان اسکیت هنری، اسکیت ریتم یا اسکیت سنتی شناخته می شود. این‌ها اسکیت‌های سبک سنتی هستند که برای کسانی است که می‌خواهند در پیست اسکیت اسکیت کنند، هنرمندانه برقصند (مثل اسکیت روی یخ اما به جای تیغه چرخ دارند)، و آنهایی که می‌خواهند ریتم اسکیت کنند.

این اسکیت ها دارای چکمه های بلندی هستند که امکان کنترل خوب در حین انجام چرخش یا پرش را فراهم می کند. چرخ ها باریک تر هستند که امکان چرخش و مانور آسان را فراهم می کند.

ورزش رولر دربی به دهه 1930 برمی گردد و به سرعت در حال محبوبیت است. این اسکیت‌های چهارگانه به گونه‌ای طراحی شده‌اند که آزاری را که با شرکت در ورزش تجربه می‌شود، تحمل کنند.

اسکیت های رولر دربی به دوام نیاز دارند، اما همچنین به اسکیتی نیاز دارند که می تواند خیلی سریع به سطوح سریع برسد و همچنین در پیچ های محکم نگه دارد.

اگر این اولین باری است که یک جفت اسکیت برای خود یا یکی از عزیزانتان می‌خرید، انتخاب اسکیت مناسب می‌تواند ترسناک باشد و تعداد زیادی از گزینه‌ها می‌تواند بسیار خسته کننده باشد.

خواه برای اولین بار اسکیت باز هستید یا به دنبال جایگزینی یک جفت قدیمی هستید، راهنمای خرید ما به شما کمک می کند تا اسکیت مناسب خود را پیدا کنید!

اسکیت های چهارگانه دارای چرخ هایی هستند که به صورت دو در دو مرتب شده اند. این باعث می شود آنها پایدارتر شوند و بنابراین برای مبتدیان بهتر هستند.

اگر به رقصیدن روی اسکیت های خود (مانند سبک های هنری یا جام جم) یا اگر به دربی غلتکی علاقه دارید، اسکیت های چهارگانه (یا اسکیت های غلتکی) انتخاب عالی هستند. با سخت افزار و تجهیزات محافظ مناسب، می توانید در پارک اسکیت نیز از آنها لذت ببرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *