نرم کننده

از آنجایی که تولید کنندگان برای اقلام الیاف طبیعی لباس‌ها به خوبی کار می‌کنند،اضافه کردن نرم کننده لباس یوموش یا استفاده از ورق‌های خشک‌کن در هر بار می‌تواند وسوسه‌کننده باشد، اما برخی پارچه‌ها به خوبی به آن‌ها پاسخ نمی‌دهند.

روان‌کننده‌های مورد استفاده در نرم‌کننده‌ها برای پوشش الیاف طراحی شده‌اند و ممکن است لایه‌ای از خود به جای بگذارند که بر ایمنی و کارایی برخی مواد مانند لباس خواب‌های ضد شعله یا حوله‌ها و پارچه‌های میکروفیبر کودکان شما تأثیر بگذارد.

اگر مطمئن نیستید که از نرم کننده لباس روی لباس کودکانتان استفاده کنید یا نه، در مورد نحوه شستن لباس نوزاد بیشتر بدانید. همیشه قبل از استفاده از نرم کننده پارچه، برچسب مراقبت روی وسایل خود را بررسی کنید.

بله، توپ های خشک کن را می توان به عنوان جایگزین نرم کننده پارچه استفاده کرد. اگر فردی در خانواده شما حساسیت پوستی یا آلرژی دارد، بهتر است از استفاده از نرم کننده و ورقه های خشک کن اجتناب کنید، زیرا رایحه و ترکیبات موجود در برخی از انواع آن می تواند باعث تحریک شود.

توپ های خشک کن را به عنوان یک جایگزین آلرژیک تر برای مبارزه با استاتیک امتحان کنید و یک اثر نرم کنندگی جزئی به آن اضافه کنید، زیرا آنها را می توان به راحتی در اشکال بدون عطر، پشم یا پلاستیک یافت.

از کاپشن و حبوبات گرفته تا یونیفرم مدرسه و شلوار کار، واشر برند Whirlpool با توجه به نیازهای خانواده شما طراحی شده است. ویژگی هایی مانند همزن متحرک 2 در 1 و سبد شستشوی استیل ضد زنگ Smooth Wave را در مدل های انتخابی کاوش کنید تا روز لباسشویی را ساده کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *