صندلی چرخدار نیلپر از سقوط هواپیمای مسافربری جلوگیری کرد

بسیاری از صندلی چرخدار نیلپر ارزان به شما این حس را می‌دهند که در یک هواپیمای مسافربری در یک صندلی اقتصادی عذاب‌آور نشسته‌اید، اما صندلی‌های اداری باکیفیت شما را به درجه یک ارتقا می‌دهند.

آن‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به راحتی از بدن شما برای مدت طولانی پشتیبانی کنند. ما روی ده‌ها صندلی اداری تحقیق کرده‌ایم، با چهار کارشناس ارگونومی مصاحبه کرده‌ایم، و از اعضای آزمون با انواع بدن‌ها خواسته‌ایم که بیش از 175 ساعت جمعی در حال بررسی بنشینند.

از سال 2015، ما دریافتیم که Steelcase Gesture بهترین صندلی اداری برای اکثر افراد است.Steelcase Gesture به سرمایه گذاری بیش از 1000 دلار نیاز دارد، اما اگر برای مدت طولانی بنشینید، هزینه آن ارزشش را دارد.

برای پشتیبانی، برای تنظیم، و برای راحتی که بیش از یک دهه طول می کشد. از طریق پنل‌های آزمایشی متعدد شامل ده‌ها کارمند Wirecutter که صندلی‌های اداری را امتحان می‌کنند، Gesture از زمانی که برای اولین بار آن را در سال 2015 توصیه کردیم، همچنان مورد علاقه بوده است.

این یکی از راحت‌ترین، پشتیبانی‌کننده‌ترین و بادوام‌ترین صندلی‌های اداری است که تاکنون آزمایش کرده‌ایم: همه چیز از پشتیبان گرفته تا پارچه باکیفیت گرفته تا دستگیره های تنظیم قابل اعتماد، آزمون زمان را پس داده است.

Gesture همچنین در وسیع‌ترین طیف پارچه‌ها و سایر گزینه‌های تکمیلی صندلی‌هایی که آزمایش کردیم ارائه می‌شود، بنابراین می‌توانید ظاهر آن را برای فضای کاری خود سفارشی کنید.

Herman Miller Aeron یک صندلی نمادین، راحت و بادوام است و پشتی و صندلی مشبک آن را به گزینه بهتری نسبت به Gesture تبدیل می‌کند.

اگر در مکانی بدون تهویه مطبوع کار می‌کنید. خط پایانی: اگر عمدتاً صندلی‌ای می‌خواهید که به صورت ارگونومیک به شما کمک کند و برای ساعت‌های طولانی تایپ کردن روی میز راحت باشد، Aeron به خوبی برای شما مناسب خواهد بود.

اما دسته‌های Aeron به اندازه Gesture قابل تنظیم نیستند، بنابراین برای کارهای مختلفی که نیاز به پشتیبانی از بازو دارند، مانند نگه داشتن تبلت برای خواندن، آنقدرها همه کاره نیست.

نسبت به Gesture حجم کمتری دارد و جابه‌جایی آن راحت‌تر است و پرزهای زیادی را جمع نمی‌کند. از آنجایی که مدت زیادی از عمر آن می گذرد، می دانیم که Aeron به اندازه کافی بادوام است تا یک دهه یا بیشتر دوام بیاورد.

احتمالاً می توانید یک نمونه کم استفاده را با تخفیف زیاد در یک فروشگاه تصفیه مبلمان اداری پیدا کنید. این در سه اندازه موجود است، بنابراین توصیه می کنیم قبل از سفارش، راهنمای تناسب (PDF) را بررسی کنید.